Zamonaviy voqelikda jamoatchilik e'tiborini brendga yoki ma'lum bir mahsulotga jalb qilishning eng yaxshi usullaridan biri bu promouterlarning xizmatlari bo'ladi. Shu bilan birga, tadbirning muvaffaqiyati to'g'ridan-to'g'ri promo-xodimlarning javobgarligi va sifatiga bog'liq. Promo-mutaxassislarning ishi diqqat bilan kuzatilishi kerak. Bunday xodimlarning faoliyatini tekshirish uchun promouterlar auditini o'tkazadilar.
Promouterlar auditi davomida inspektor promouterlarning ish joyiga yuboriladi. Auditor maxsus tayyorlangan mustaqil mutaxassis bo'lib, uning vazifasi promouterning ishini ob'ektiv baholashdir.
Bundan tashqari, inspektor promouterlarning mijoz bilan kelishilgan mezonlarga muvofiq ishlashini nazorat qiladi, shuningdek promouterlarning ishini baholaydi:
Tekshirish tugagandan so'ng, tekshiruvchi hisobot tuzadi, u erda to'plangan ma'lumotlarni kiritadi. Bundan tashqari, auditor tekshirish joyini suratga olishi, shuningdek reklama xodimlari bilan suhbatning audio yozuvini olishi mumkin.
Promouterlarni tekshirish auditorning yuzini ochish bilan ham, anonim ravishda ham amalga oshirilishi mumkin. Birinchi holda, promouter audit natijalariga ko'ra so'rovnomani imzolashi mumkin.
Tashqi inspektorlar qo'shimcha ravishda sizning biznesingiz uchun reklama tadbirlarini tashkil qilish uchun mas'ul bo'lgan reklama agentliklarini tekshiradilar. Mutaxassis promouterlarning ishini, raflarning to'g'ri dizaynini, shuningdek Posm, tarqatma materiallar, bepul namunalar va tatib ko'rish mahsulotlarining miqdori va sifatini baholaydi.
Tekshirish uchun mijoz bilan kelishilgan stsenariy bo'yicha ishlaydigan o'qitilgan mutaxassis jalb qilinadi. Inspeksiya natijalariga ko'ra agentlik tomonidan ishlab chiqilgan chek-listi tuziladi.
Yoki shunchaki arizani to'ldiring.
Menejerimiz qayta qo'ng'iroq qiladi va barcha imtiyozlar haqida gapirib beradi
Tekshirish uchun mijoz bilan kelishilgan stsenariy bo'yicha ishlaydigan o'qitilgan mutaxassis jalb qilinadi. Inspeksiya natijalariga ko'ra agentlik tomonidan ishlab chiqilgan chek-listi tuziladi. So'nggi o'n yilliklarda bilvosita marketing samarali va dolzarbligini isbotladi.
Varaqalar tarqatish, tatib ko'rish, ko'rgazmalar, lotereyalar, yarmarkalar va taqdimotlar orqali tovarlar va xizmatlarga talabni sezilarli darajada oshirish, brendlarga jamoatchilik e'tiborini jalb qilish, brend xabardorligini oshirish va mijozlar orasida ijobiy imidjni shakllantirish mumkin.
Promouterlarning auditi barcha maqsadlarga erishadigan samarali reklama kampaniyalarini o'tkazishga imkon beradi. Kompaniyamiz promo-xodimlar (promouterlar, maslahatchilar, taqdimotchilar, tatib ko'ruvchilar va boshqalar) ishining sifatini nazorat qilish xizmatlarini taqdim etadi.
Promo-xodimlarning professional auditiga buyurtma bering va biz har qanday turdagi BTL tadbirlarining samaradorligini oshirishni kafolatlaymiz!